wtorek, 23 listopada 2010

Krótka piłka

Skoro moje ostatnie wypociny nie znalazły zainteresowania to dziś będzie ultrakrótko.

.>. umacnia się we mnie wspomniany poprzednio zachwyt nad blogami
.>. z drugiej strony ich czytanie specjalnie mi nie służy...
.>. przewiduję, że brak umiejętności poruszania się po burdelu poczuję na mojej realniej skórze, oj będzie boleć

Niezbyt utalentowana piosenkareczka Katy Perry wydała niedawno singiel zatytułowany "Firework". Od poprzedniego - "Teenage dream" - na jakiś czas dość mocno się uzależniłem więc zainteresowałem się też i tym nowym. Do nastoletniego snu sporo mu brakuje no ale kilkanaście razy dane mu było pobrzmiewać w moich słuchawkach. Dopiero na dniach trafiłem na teledysk, może dlatego, nie zależało mi na zobaczeniu w nim Rafała "Zagram W Teledysku Kejti Pery". Meritum, meritum, meritum... Aż serce rośnie i chce się podskakiwać razem z nimi gdy ogląda się ów klip! Nawet pomimo tego, że piosenka pasuje do zupełnie innego klimatu teledysku.

2 komentarze:

  1. Teledysk dość ciekawy, trochę przypomina mi "Beautiful" Christiny Aguilery (pod kątem przesłania oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, przypomina 'Beautiful'; taka... wersja taneczna hehe. Ale nawet nawet:)

    OdpowiedzUsuń